05:21 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر صنعت

تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ
نماد برتر- طبق اعلام رییس هیات عامل ایمیدرو، اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم‌نامه با استانداری‌ها سرعت می‌گیرد که تامین مالی برای در استان‌ها توسط ایمیدرو خواهد بود.
تامین مالی برای احداث واحدهای فرآوری در استان‌ها توسط ایمیدرو
نماد برتر- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می‌گیرد.
بهره برداری از فاز نخست "مگاپروژه انتقال آب از خلیج فارس"
نماد برتر- ابر پروژه" انتقال آب از خلیج فارس بهفلات مرکزی ایران، فردا (پنجشنبه) با فرمان رئیس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.
پیگیری‌ اجرای تهاتر کالا با ۱۰ کشور در حال انجام است
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از اقدامات سازمان توسعه تجارت برای عملی شدن تهاتر با ۱۰ کشور خبر داد و گفت: باید با اصلاح بسته سیاستی بانک مرکزی از همه ظرفیت‌های صادرات ارزی استفاده شود.
برنامه‌های وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو
نماد برتر- معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های وزارتخانه متبوعش برای ساماندهی بازار خودرو را تشریح کرد.
موافقت با کاهش نرخ محصولات فولادی، عرضه در بورس کالا و پیشنهاد قیمت پایه
نماد برتر- جلسه اظهار نظر درباره صورتجلسه تنظیم بازار محصولات فولاد برگزار و درخصوص ۷ مورد از جمله کاهش قیمت محصولات فولادی، عرضه کل محصولات در بورس کالا و پیشنهاد قیمت پایه موافقت شد.
۳۰۰ هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی
نماد برتر- به گفته رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی، پروژه‌های شناسایی و پی‌جویی اکتشافی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در شش ماهه اول سال جهش تولید منجر به جهش اکتشافی در محدوده‌ای بالغ بر ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع خواهد شد که این دو برابر هدف‌گذاری پیش‌بینی شده سال جاری است.
طرحی هوشمندانه و ارزان برای تولید بنزین و محصولات مواد پتروشیمی/جایگزینی نفت با گازهای طبیعی
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در صدد برآمدند تا با استفاده از طرحی هوشمندانه و روشی ارزان بنزین و محصولات حوزه پتروشیمی را با گاز طبیعی به تولید برسانند.
احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک در صدر ماموریت‌ها
نماد برتر- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی را با سه راهبرد اصلی افزایش عملیات اکتشاف، توسعه زیربناها و راه اندازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار داده است.
"اپال" با درج نماد آماده عرضه اولیه ۲.۶ میلیارد سهمی شد/ حضور معاون اسبق وزیر
نماد برتر- شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با سرمایه دو هزار میلیارد تومانی در بورس تهران درج و در صف عرضه اولیه با ۲.۶ میلیارد سهم قرار گرفت.
رشد ۱۰ درصدی فولاد در نیمه اول سال و وعده کاهش قیمت شمش و میلگرد
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید شمش فولاد در نیمه اول سال گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش قیمت شمش و میلگرد خواهیم بود.
رشد ۱۰ درصدی فولاد در نیمه اول سال و وعده کاهش قیمت شمش و میلگرد
نماد برتر - معاون وزیر صنعت با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید شمش فولاد در نیمه اول سال گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش قیمت شمش و میلگرد خواهیم بود.
ایمیدرو مدیریت پروژه را با هدف شفاف‌سازی پیاده خواهد کرد
نماد برتر- مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با حضور اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی صورت برگزار شد که طی آن صورت‌های مالی ایمیدرو تصویب شده و رییس هیات عامل این سازمان از پیاده‌سازی سیستم مدیریت پروژه با هدف شفاف‌سازی و با همکاری دانشگاه امیرکبیر در آینده نزدیک خبر داد.
پیگیری عرضه سهام، انتشار اوراق بدهی و عرضه محصولات ۱۰۰ شرکت در بورس
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از پیگیری عرضه سهام، انتشار اوراق بدهی و عرضه محصولات ۱۰۰ شرکت در بورس، ایجاد صندوق‌های سرمایه گذاری خصوصی و واگذاری ۵۰ معدن از طریق بازار سرمایه خبر داد.
انعقاد ۲۱۹ قرارداد پروژه پژوهشی با دانشگاه‌ها در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه
نماد برتر- رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از انعقاد قرارداد اجرای ۲۱۹ پروژه پژوهشی در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته، با دانشگاه‌ها طی سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خبر داد.